Butikowa Agencja Marketingowa / Kielce, Warszawa

Dizajn / Marketing / Technologia
Agencja Marketingowa

Akcja społeczna Bezpieczne Interneciaki

Bezpieczne interneciaki to, zrealizowana przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, społeczna akcja informacyjna skierowana do dzieci i ich rodziców. Miała ona na celu uświadomianie potencjalnych zagrożeń płynących z sieci.

W ramach akcji powstał kodeks “Ochrona małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie”. Kodeks uwzględniał nie tylko możliwości techniczne i stopień szkodliwości audycji lub innych przekazów dla małoletnich w poszczególnych kategoriach wiekowych, ale także specyfikę audiowizualnych usług medialnych na żądanie.

Kampania została przeprowadzona w dwóch odsłonach w 2013 i 2014 roku. Finał akcji przypadł na grudzień 2014.

Agencja marketingowa Autenta była odpowiedzialna miedzy innymi za:

  • realizację kampanii online
  • kampanię Facebook Ads,
  • kampanię linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google przy wykorzystaniu platformy Google AdWords,
  • kampanię wideo w serwisie YouTube
  • kampanię banerową (ang. display advertising) w największych serwisach polskiego internetu takich jak: Wirtualna Polska, Onet, Nasza-klasa i sekcjach tych serwisów charakteryzujących się nadreprezentacją grup docelowych: dzieci oraz ich matek
  • projekt i skład publikacji Bezpieczne interneciaki,
  • redakcję i administrację serwisu bezpieczneinterneciaki.pl