Tożsamość wizualna

Dobry projekt zawsze odzwierciedla to co najlepsze w Twoim produkcie lub usłudze. Ekscytujący, innowacyjny design oraz stylowa typografia może dostarczyć Twoim klientom wiele przyjemności.

Branding, czyli budowanie marki, to decyzje dotyczące między innymi: nazwy, logo, kolorów, sloganów reklamów. To także opowieść, która tworzy wizerunek i osobowość Twojego biznesu.

Silne marki wymagają starannego przemyślenia i planowania, szeroko zakrojonych badań, ściśle określonej definicji i testów rynkowych. Należy także zadbać o jej rozwój i “konserwację”. Jeżeli budujesz markę od podstaw lub zmieniasz istniejącą, podejdź do tego całościowo: począwszy od analiz przez koncepcję skończywszy na wypracowaniu kompleksowej architektury marki i jej głównych komunikatów.

Do podstawowych instrumentów tożsamości wizualnej marki, firmy lub dowolnej organizacji należą: projekt logo, typografia, kolorystyka, wiodący motyw graficzny (key visual), papeteria i wizytówki, materiały reklamowe, strona internetowa, profile społecznościowe, magazyny i katalogi, broszury informacyjne, architektura wnętrza, oznakowanie pojazdów i budynków, odzież firmowa.

Royal-Purple-Polska-Autenta
Opracowanie-Tozsamosci-Wizualnej-Marki-1ARC-Autenta
Kwartalnik-Poker-Sportowy-Autenta