Marketing cyfrowy

Twoja prezentacja w internecie ma znaczenie – 70% Polaków codziennie korzysta z internetu.

Poprzez zastosowanie najlepszych praktyk marketingowych i wykorzystanie szerokiego zakresu tradycyjnych i nowoczesnych mediów dbamy o rozwój biznesu i promocję marek naszych klientów.

Marketing to nie sprzedaż. “Sprzedaż koncentruje się na technikach sprawiających, że ludzie będą chcieli zamienić gotówkę na produkt. Nie obejmuje ona wartości, o które chodzi w samym akcie wymiany. W przeciwieństwie do marketingu w sprzedaży nie postrzega się procesu biznesowego jako złożonych, zintegrowanych działań, których celem jest odkrycie, wzbudzenie, stworzenie i zaspokojenie potrzeb nabywców” [O strategiach marketingowych, Harvard Business Review Polska].

W Autencie pracujemy z naszymi klientami, aby promować marki i rozwijać biznes a wszystko pod jednym dachem, ponieważ wiemy, że zatrudnienie wielu agencji może być czaso- i kosztochłonne. Oferujemy zintegrowane działania marketingowe obejmujące: Strategię i analizę, marketing cyfrowy oraz marketing treści.

Strategia i analiza

Strategia pomaga w zdefiniowaniu wizji, misji oraz najważniejszych celów biznesowych i komunikacyjnych każdego biznesu. Dzięki strategii wyznaczamy główne kierunku rozwoju i dopieramy odpowiednie narzędzia marketingowe. Stworzeniu dobrej strategii marketingowej pomaga analiza procesów biznesowych i komunikacyjnych. Zbuduj z Autentą fundamenty twojego wzrostu i zadbaj o:

  • Strategie marketingu cyfrowego
  • Analitykę internetową

Narzędzia

Już ponad 8 lat pomagamy naszym klientom zarządzać swoimi wirtualnymi rynkami poprzez zastosowanie szerokiego spektrum narzędzi marketingu cyfrowego, obejmującego:

Web marketing

  • projektowanie stron www oraz aplikacji mobilnych
  • analiza i optymalizacja stron www
  • aspekty prawne aplikacji internetowych
  • wersje mobilne www

zobacz się więcej w sekcji strony internetowe.

Marketing społecznościowy

  • strategie komunikacji
  • prowadzenie profili
  • reklama (Facebook, Twitter, inne)

E-mail marketing

  • newslettery,
  • e-mailingi dedykowane
  • kreacje
  • analiza i optymalizacja e-mailingów

Marketing w wyszukiwarkach (SEM)

  • Optymalizacja stron internetowych (SEO)
  • Kampanie linków sposorowanych (Paid Search, Google AdWords)
  • Google Display Network (GDN)
  • Remarketing

Reklama graficzna (display advertising)

  • Kampanie reklamy graficznej (display)
  • Przygotowanie materiałów (bannnerów, innych materiałów graficznych)

Marketing treści