Autenta DMT Agencja — dizajn marketing technologia

Co robimy

Rewolucja technologiczna oraz stały wzrost tempa wymiany i ilości informacji powodują, że przedsiębiorcy muszą dzisiaj inaczej patrzeć na świat niż robili to jeszcze 10 lat temu.

Adaptacja Cyfrowa

Konsumenci mają dziś do dyspozycji całkiem nowe sposoby nawiązania kontaktu z marką takie jak media społecznościowe, aplikacje mobilne. Zadania z jakimi musisz się dzisiaj się zmierzyć daleko odbiegają od tych obowiązujących w erze analogowej.

Wspólnie z nami zaprojektuj nowoczesną strategię marketingową i wykorzystaj kalejdoskop cyfrowych narzędzi, aby już dzisiaj dostosować się do zmian rynku w erze Internetu.

Budowanie marki

Nie tylko sprzedaż. Zadbaj o długoterminowy rozwój firmy i zwróć swoje myśli w kierunku jedynej trwałej przewagi konkurencyjnej – silnej marki i jej opowieści.

Aby budować wartość marki i przede wszystkim przynosić konkretne korzyści swoim klientom wykorzystaj odpowiedni repertuar działań marketingowych. Zwiększ rozpoznawalność swoich produktów poprzez decyzje dotyczące: nazwy, logo, kolorów, sloganów reklamowych czy też symboli, opakowania, i inne elementy tożsamości wizualnej.

Zadbaj nie tylko o spójność tych elementów, ale także o właściwe wsparcie w postaci programów marketingowych.

Wzrost biznesu

Kompleksowe działania marketingowe zorientowane na osiągnięcie celów biznesowych, obniżenie kosztów reklamowych oraz zadowolenie interesariuszy takich jak właściciele, akcjonariusze firmy.

Umocnij swoją pozycję na rynkach dzięki wykorzystaniu mocy zintegrowanych działań promocyjnych. Zacznij od analizy i opracowania strategii, a następnie zbuduj silną markę w oparciu o właściwy dobór narzędzi marketingu i technologii.

Doświadczenie klienta

Jeżeli myślisz, że coraz trudniej wyróżnić się na rynku skup swoje wysiłki na tworzeniu doświadczenia klienta.

Rozpocznij od szczegółowej analizy doświadczeń konsumentów z produktem oraz interakcji z przedsiębiorstwem a następnie pomóż swoim wdzięcznym klientom współtworzyć produkt i aktywnie zaangażować się w tworzenie Twojej firmy.

Dostępność zasobów internetowych

Skupienie się na doświadczeniach użytkowników oraz na wrażeniach estetycznych serwisu jest niewystarczające, ponieważ często nie bierze się pod uwagę wszystkie grupy odwiedzających.

Zadbaj o dostępność (ang. accessibility) i zapewnij dostęp do zasobów internetowych swojego serwisu możliwie jak największej liczbie użytkowników, bez względu na ich niepełnosprawność, status majątkowy, wiek, sprzęt czy oprogramowanie.

Przekonaj się, że czasami niewielka zmiana w architekturze zasobów internetowych może mieć ogromny wpływ na to, jak korzystają z nich nasi klienci.